Підгурська В. Ю. (2018) Тренінгові форми навчання як засіб формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи : збірник наукових праць ( за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю).. С. 234–237.
Preview
каф.педаг.2018.PDF
Завантажити (381kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 15 Трав 2018 12:26 |
Оновлення: | 15 Трав 2018 12:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27074 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. Тренінгові форми навчання як засіб формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи : збірник наукових праць ( за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю). 2018.. С. 234–237. |