Підгурська В. Ю. (2018) Тренінгові форми навчання як засіб формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи : збірник наукових праць ( за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю). С. 234–237.
Preview
каф.педаг.2018.PDF
Завантажити (381kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 15 Трав 2018 15:26 |
| Оновлення: | 15 Трав 2018 15:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27074 |
| ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. Тренінгові форми навчання як засіб формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи : збірник наукових праць ( за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю). 2018. С. 234–237. |


