Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін

Тарасова Ю. В., Андрійчук Т. В., Вискушенко Д. А., Вискушенко А. П. (2018) Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. С. 203–205.

[thumbnail of Тарасова Ю.В._Андрійчук Т.В._Вискушенко Д.А._Вискушенко А.П._203-205.pdf]
Preview
Текст
Тарасова Ю.В._Андрійчук Т.В._Вискушенко Д.А._Вискушенко А.П._203-205.pdf

Завантажити (266kB) | Preview

Анотація

В умовах сьогочасної інтеграції України у світовий освітнiй простір особливої уваги набуває проблема професiйного вдосконалення людини, яка має бути здатною здiйснювати свою професійну дiяльність на високому рівні. Потреба у формуванні i
розвитку пізнавальної активності студентів у процесі їх пiдготовки як висококвалiфікованих фахівців із вищою освітою аналізується i розглядається в низці ґрунтовних праць та наукових публікацій психологів (Б.Г.Ананьєва, Л.О.Богуша, Л.С.Виготського, В.
В.Давидова, О.М.Леонтьєва, Г.І.Щукіна та ін.), філософів (М.К.Мамардашвілі та ін.), педагогів (А.А.Вербицького, А.К.Маркова, К.Д.Ушинського, І.Ф.Харламова та ін.).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 29 Бер 2019 12:34
Оновлення: 29 Бер 2019 12:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28719
ДСТУ 8302:2015: Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін / Тарасова Ю. В. та ін. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. 2018.. С. 203–205.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу