Тарасова Ю. В., Андрійчук Т. В., Вискушенко Д. А., Вискушенко А. П. (2018) Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. С. 203–205.
Тарасова Ю.В._Андрійчук Т.В._Вискушенко Д.А._Вискушенко А.П._203-205.pdf
Завантажити (266kB) | Preview
Анотація
В умовах сьогочасної інтеграції України у світовий освітнiй простір особливої уваги набуває проблема професiйного вдосконалення людини, яка має бути здатною здiйснювати свою професійну дiяльність на високому рівні. Потреба у формуванні i
розвитку пізнавальної активності студентів у процесі їх пiдготовки як висококвалiфікованих фахівців із вищою освітою аналізується i розглядається в низці ґрунтовних праць та наукових публікацій психологів (Б.Г.Ананьєва, Л.О.Богуша, Л.С.Виготського, В.
В.Давидова, О.М.Леонтьєва, Г.І.Щукіна та ін.), філософів (М.К.Мамардашвілі та ін.), педагогів (А.А.Вербицького, А.К.Маркова, К.Д.Ушинського, І.Ф.Харламова та ін.).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 29 Бер 2019 12:34 |
Оновлення: | 29 Бер 2019 12:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28719 |
ДСТУ 8302:2015: | Особливості формування пізнавальної активності студентів при викладанні біологічних дисциплін / Тарасова Ю. В. та ін. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. 2018.. С. 203–205. |