Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва

Савчук І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 182–185.

[thumbnail of 08siipss.pdf]
Preview
PDF
08siipss.pdf

Завантажити (126kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 28 Вер 2009 13:35
Оновлення: 14 Серп 2015 19:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2879
ДСТУ 8302:2015: Савчук І. І. Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. С. 182–185.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу