Zhytomyr State University Library

Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності

Хоменко Т. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. pp. 158-163.

[thumbnail of 08htvrpa.pdf]
Preview
PDF
08htvrpa.pdf

Download (158kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуті психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної діяльності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Підкреслено необхідність залучення студентів до активної творчої роботи, створення умов та пошук шляхів для всебічноїї реалізації у навчальному процесі, які згодом стануть основою професійного становлення.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 29 Sep 2009 14:33
Last Modified: 14 Aug 2015 22:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2892
ДСТУ 8302:2015: Хоменко Т. В. Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. pp. 158-163.

Actions (login required)

View Item
View Item