Хоменко Т. В. (2008) Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. pp. 158-163.
Preview
08htvrpa.pdf
Download (158kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуті психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної діяльності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Підкреслено необхідність залучення студентів до активної творчої роботи, створення умов та пошук шляхів для всебічноїї реалізації у навчальному процесі, які згодом стануть основою професійного становлення.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
| Date Deposited: | 29 Sep 2009 14:33 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:30 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2892 |
| ДСТУ 8302:2015: | Хоменко Т. В. Психолого-педагогічні проблеми розвитку пізнавальної активності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. pp. 158-163. |


