Халимон І. Й. (2008) Інтегративний курс з теорії іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності «іноземна мова». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. pp. 153-157.
Preview
08hiisim.pdf
Download (149kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається інтегративний "Теоретичний курс англійської мови" для майбутніх учителів, які опановують другу спеціальність "іноземна мова". Визначається мета, зміст, структура курсу, описуються форми, методи і прийоми, які використовуються на орієнтувально-мотиваційному, операційно-пізнавальному і контрольно-оцінному етапах навчальної діяльності з метою формування професійної компетентності з означеного фаху.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
| Date Deposited: | 29 Sep 2009 14:36 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:30 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2893 |
| ДСТУ 8302:2015: | Халимон І. Й. Інтегративний курс з теорії іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності «іноземна мова». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. pp. 153-157. |


