Халимон І. Й. (2008) Інтегративний курс з теорії іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 153–157.
Preview
08hiisim.pdf
Завантажити (149kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається інтегративний "Теоретичний курс англійської мови" для майбутніх учителів, які опановують другу спеціальність "іноземна мова". Визначається мета, зміст, структура курсу, описуються форми, методи і прийоми, які використовуються на орієнтувально-мотиваційному, операційно-пізнавальному і контрольно-оцінному етапах навчальної діяльності з метою формування професійної компетентності з означеного фаху.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 29 Вер 2009 11:36 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2893 |
ДСТУ 8302:2015: | Халимон І. Й. Інтегративний курс з теорії іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. С. 153–157. |