Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників

Кучерук О. А. (2017) Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал. № 2. С. 94–100.

[thumbnail of Ритор. підгот. студ. АКМЕ.pdf]
Preview
Текст
Ритор. підгот. студ. АКМЕ.pdf

Завантажити (408kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему побудови й реалізації професійно орієнтованої стратегії риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників з урахуванням ідей акмеології. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних положень визначено й окреслено ключові стратегічні орієнтири щодо формування риторичної особистості вчителя-словесника, характерною ознакою якої є риторична компетентність. Вказано на перспективність акмеологічних технологій розвитку риторичної особистості фахівця, здатного досягти вершин особистісно-професійного зростання. Наведено критерії реалізації змісту і технологій навчання в межах стратегії професійно-риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель навчання; педагогічна риторика; підходи до навчання, проект навчання; стратегічні орієнтири професійно-риторичної підготовки педагогів-словесників; стратегія навчання
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 08 Квіт 2019 09:15
Оновлення: 08 Квіт 2019 09:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29003
ДСТУ 8302:2015: Кучерук О. А. Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал. 2017. № 2. С. 94–100.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу