Кучерук О. А. (2017) Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал. № 2. С. 94–100.
Ритор. підгот. студ. АКМЕ.pdf
Завантажити (408kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему побудови й реалізації професійно орієнтованої стратегії риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників з урахуванням ідей акмеології. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних положень визначено й окреслено ключові стратегічні орієнтири щодо формування риторичної особистості вчителя-словесника, характерною ознакою якої є риторична компетентність. Вказано на перспективність акмеологічних технологій розвитку риторичної особистості фахівця, здатного досягти вершин особистісно-професійного зростання. Наведено критерії реалізації змісту і технологій навчання в межах стратегії професійно-риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель навчання; педагогічна риторика; підходи до навчання, проект навчання; стратегічні орієнтири професійно-риторичної підготовки педагогів-словесників; стратегія навчання |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 08 Квіт 2019 09:15 |
Оновлення: | 08 Квіт 2019 09:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29003 |
ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А. Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал. 2017. № 2. С. 94–100. |