Zhytomyr State University Library

Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи

Плахотнюк Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. pp. 78-82.

[thumbnail of 17_42.pdf]
Preview
PDF
17_42.pdf

Download (296kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати структурно-функціонального аналізу інноваційної педагогічної діяльності. Виділено етапи та основні структурні компоненти інноваційної педагогічної діяльності, їх зміст та функції, встановлено взаємозв’язки між ними. Акцентовано увага на суб’єкт-суб’єктній взаємодії між учасниками педагогічного процесу та розглянуто необхідність розвитку креативності як важливого компоненту професійного становлення педагога.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 08 Oct 2009 13:54
Last Modified: 14 Aug 2015 22:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2906
ДСТУ 8302:2015: Плахотнюк Н. П. Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. pp. 78-82.

Actions (login required)

View Item
View Item