Плахотнюк Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. pp. 78-82.
Preview
17_42.pdf
Download (296kB) | Preview
Abstract
У статті представлено результати структурно-функціонального аналізу інноваційної педагогічної діяльності. Виділено етапи та основні структурні компоненти інноваційної педагогічної діяльності, їх зміст та функції, встановлено взаємозв’язки між ними. Акцентовано увага на суб’єкт-суб’єктній взаємодії між учасниками педагогічного процесу та розглянуто необхідність розвитку креативності як важливого компоненту професійного становлення педагога.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 08 Oct 2009 13:54 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:32 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2906 |
| ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. pp. 78-82. |


