Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи

Плахотнюк Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 78–82.

[thumbnail of 17_42.pdf]
Preview
PDF
17_42.pdf

Завантажити (296kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати структурно-функціонального аналізу інноваційної педагогічної діяльності. Виділено етапи та основні структурні компоненти інноваційної педагогічної діяльності, їх зміст та функції, встановлено взаємозв’язки між ними. Акцентовано увага на суб’єкт-суб’єктній взаємодії між учасниками педагогічного процесу та розглянуто необхідність розвитку креативності як важливого компоненту професійного становлення педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 10:54
Оновлення: 14 Серп 2015 19:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2906
ДСТУ 8302:2015: Плахотнюк Н. П. Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 78–82.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу