Плахотнюк Н. П. (2008) Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 78–82.
Preview
17_42.pdf
Завантажити (296kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати структурно-функціонального аналізу інноваційної педагогічної діяльності. Виділено етапи та основні структурні компоненти інноваційної педагогічної діяльності, їх зміст та функції, встановлено взаємозв’язки між ними. Акцентовано увага на суб’єкт-суб’єктній взаємодії між учасниками педагогічного процесу та розглянуто необхідність розвитку креативності як важливого компоненту професійного становлення педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2009 10:54 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2906 |
ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Структурно-функціональний аналіз інноваційної педагогічної діяльності як цілісної системи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 78–82. |