Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників

Левківський А. М. (2008) Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 123–126.

[thumbnail of 27_42.pdf]
Preview
PDF
27_42.pdf

Завантажити (260kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов’язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 11:00
Оновлення: 14 Серп 2015 19:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2914
ДСТУ 8302:2015: Левківський А. М. Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 123–126.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу