Левківський А. М. (2008) Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 123–126.
Preview
27_42.pdf
Завантажити (260kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов’язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2009 11:00 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2914 |
ДСТУ 8302:2015: | Левківський А. М. Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 123–126. |