Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників

Левківський А. М. (2008) Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 123–126.

[thumbnail of 27_42.pdf]
Preview
PDF
27_42.pdf

Завантажити (260kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов’язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 11:00
Оновлення: 14 Серп 2015 19:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2914

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу