Глузман Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 49–53.
Preview
10_43.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:33 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2944 |
ДСТУ 8302:2015: | Глузман Н. А. Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 49–53. |