Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів

Глузман Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 49–53.

[thumbnail of 10_43.pdf]
Preview
PDF
10_43.pdf

Завантажити (281kB) | Preview

Анотація

У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 09 Жовт 2009 11:33
Оновлення: 14 Серп 2015 19:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2944
ДСТУ 8302:2015: Глузман Н. А. Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 49–53.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу