Колесник Н. Є. (2017) Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти. № 87. С. 122–127.
122_127 Колесник.pdf
Завантажити (492kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. Представлено аналіз змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на теоретичних положеннях концепції “фірмового стилю” у Німеччині, Великої Британії, Італії, Японії, США, а також у країнах Скандинавії, Південно-Східної Азії, Австралії та Новій Зеландії. У ході дослідження виявлено, що предметно-перетворювальна компетентність є самовираженням творця та формою мистецтва. Автором відтворено сприятливі умови для формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів у підготовці майбутніх учителів початкових класів закордоном.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетенція; компетентність; компетентнісний підхід; професійна компетентність учителя початкової школи; формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Наталія Колесник |
Дата подачі: | 09 Лист 2019 00:37 |
Оновлення: | 09 Лист 2019 00:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30076 |
ДСТУ 8302:2015: | Колесник Н. Є. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти. 2017. № 87. С. 122–127. |