Плахотнюк Н. П. (2009) Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. pp. 141-145.
Preview
30_44.pdf
Download (279kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто процес педагогічного проектування як основного способу реалізації інноваційної педагогічної діяльності, проаналізовано моделі, алгоритм (етапи) здійснення процесу проектування, вимоги до проектів педагогічних систем, на основі яких виділено особливості змісту підготовки майбутніх учителів до педагогічного проектування. Акцентується увага на інноваційній спрямованості педагогічного проектування та його творчій основі.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 22 Oct 2009 14:22 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:46 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3025 |
| ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. pp. 141-145. |


