Плахотнюк Н. П. (2009) Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 141–145.
Preview
30_44.pdf
Завантажити (279kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто процес педагогічного проектування як основного способу реалізації інноваційної педагогічної діяльності, проаналізовано моделі, алгоритм (етапи) здійснення процесу проектування, вимоги до проектів педагогічних систем, на основі яких виділено особливості змісту підготовки майбутніх учителів до педагогічного проектування. Акцентується увага на інноваційній спрямованості педагогічного проектування та його творчій основі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 11:22 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3025 |
ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. Педагогічне проектування як спосіб реалізації інноваційної педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 141–145. |