Тарнавська Н. П., Argiropoulos D. (2020) Theoretical and Methodological Aspects of Preschool Teacher’s Activity in Overcoming Social Insecurity of Children in Inclusive Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 100. С. 33–42. ISSN 2076-6173.
Preview
6.pdf
Завантажити (744kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Анастасія Торгонська |
Дата подачі: | 25 Черв 2020 15:13 |
Оновлення: | 19 Вер 2025 17:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31308 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнавська Н. П., Argiropoulos D. Theoretical and Methodological Aspects of Preschool Teacher’s Activity in Overcoming Social Insecurity of Children in Inclusive Education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2020. № 100. С. 33–42. |