Якса Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. № 6. pp. 87-98.
Preview
Jaksa.pdf
Download (356kB) | Preview
Abstract
У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Users 399 not found. |
| Date Deposited: | 03 Nov 2009 14:59 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 23:09 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209 |
| ДСТУ 8302:2015: | Якса Н. В. Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. 2009. № 6. pp. 87-98. |


