Zhytomyr State University Library

Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності

Якса Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. № 6. pp. 87-98.

[thumbnail of Jaksa.pdf]
Preview
PDF
Jaksa.pdf

Download (356kB) | Preview

Abstract

У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Users 399 not found.
Date Deposited: 03 Nov 2009 14:59
Last Modified: 14 Aug 2015 23:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3209
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика. 2009. № 6. pp. 87-98.

Actions (login required)

View Item
View Item