Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя

Гуманкова О. С., Оляновська В. Є. (2021) Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року)... С. 128–131.

[thumbnail of Гуманкова_Оляновс_ка_тези.pdf]
Preview
Текст
Гуманкова_Оляновс_ка_тези.pdf

Завантажити (302kB) | Preview

Анотація

Розв’язання питання впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах держави фокусує науковий пошук у сфері впровадження технологій, які дозволяють врахувати особистісні характеристики учнів в навчально-виховному процесі, розкрити їх внутрішній потенціал.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 23 Лют 2021 19:54
Оновлення: 23 Лют 2021 20:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32327
ДСТУ 8302:2015: Гуманкова О. С., Оляновська В. Є. Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. 2021.. С. 128–131.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу