Гуманкова О. С., Оляновська В. Є. (2021) Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. С. 128–131.
Preview
Гуманкова_Оляновс_ка_тези.pdf
Завантажити (302kB) | Preview
Анотація
Розв’язання питання впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах держави фокусує науковий пошук у сфері впровадження технологій, які дозволяють врахувати особистісні характеристики учнів в навчально-виховному процесі, розкрити їх внутрішній потенціал.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 23 Лют 2021 21:54 |
| Оновлення: | 23 Лют 2021 22:01 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32327 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гуманкова О. С., Оляновська В. Є. Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. 2021. С. 128–131. |


