Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови

Самойлюкевич І. В., Карпенко Є. М. (2005) Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. С. 23–26. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 05sivuim.pdf]
Preview
PDF
05sivuim.pdf

Завантажити (119kB) | Preview

Анотація

Автори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Н.М. Цмех
Дата подачі: 09 Груд 2008 10:48
Оновлення: 06 Жовт 2016 09:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336
ДСТУ 8302:2015: Самойлюкевич І. В., Карпенко Є. М. Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 22. С. 23–26.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу