Zhytomyr State University Library

Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови

Самойлюкевич І. В. and Карпенко Є. М. (2005) Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. pp. 23-26.

[thumbnail of 05sivuim.pdf]
Preview
PDF
05sivuim.pdf

Download (119kB) | Preview

Abstract

Автори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Н.М. Цмех
Date Deposited: 09 Dec 2008 12:48
Last Modified: 06 Oct 2016 12:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336
ДСТУ 8302:2015: Самойлюкевич І. В. and Карпенко Є. М. Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 22. pp. 23-26.

Actions (login required)

View Item
View Item