Самойлюкевич І. В. and Карпенко Є. М. (2005) Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. pp. 23-26.
Preview
05sivuim.pdf
Download (119kB) | Preview
Abstract
Автори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of English Language and Primary ELT Methodology |
| Depositing User: | Н.М. Цмех |
| Date Deposited: | 09 Dec 2008 12:48 |
| Last Modified: | 06 Oct 2016 12:55 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. and Карпенко Є. М. Технології критичного мислення як засіб оптимізації розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 22. pp. 23-26. |


