Левківський М. В., Вознюк О. В. (2003) Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 51–55. ISSN 2076-6173.
Preview
03lmvpps.pdf
Завантажити (150kB) | Preview
Анотація
Проблеми сучасного розуміння освіти розглядаються у площині синергетичного підходу, якій передбачає використання нелінійного аналізу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Н.М. Костючек |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 15:02 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339 |