Левківський М. В., Вознюк О. В. (2003) Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 51–55.
Preview
03lmvpps.pdf
Завантажити (150kB) | Preview
Анотація
Проблеми сучасного розуміння освіти розглядаються у площині синергетичного підходу, якій передбачає використання нелінійного аналізу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Н.М. Костючек |
| Дата подачі: | 08 Груд 2008 17:02 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 22:05 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339 |
| ДСТУ 8302:2015: | Левківський М. В., Вознюк О. В. Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 11. С. 51–55. |


