Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. (2022) Компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». № 7 (12). С. 71–82.
Preview
стаття біл лит (1).pdf
Завантажити (687kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата подачі: | 20 Черв 2022 08:38 |
Оновлення: | 20 Черв 2022 08:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34153 |
ДСТУ 8302:2015: | Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. Компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)». 2022. № 7 (12). С. 71–82. |