Zhytomyr State University Library

Сучасні тенденції та можливості дистанційного вивчення колоїдної хімії в закладі вищої освіти

Анічкіна О. В., Романишина Л. М., Чайка М. В. and Авдєєва О. Ю. (2022) Сучасні тенденції та можливості дистанційного вивчення колоїдної хімії в закладі вищої освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. № 87. pp. 5-9. ISSN 2311-5491.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Text
1.pdf

Download (331kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена актуальній темі реалізації експериментальної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах довготривалого дистанційного вивчення хімії. У статті розглянуто значення знань і вмінь, якими може збагатити професійну підготовку майбутніх фахівців різних спеціальностей саме колоїдна хімія та причини й можливості її пропонування до вільного вибору здобувачам різних освітніх програм. Охарактеризовані основні сучасні способи експериментальної підготовки в ході опанування хімічними дисциплінами в закладах вищої освіти та актуальні проблеми, які виникають в ході її реалізації в сучасних умовах. Окреслено можливості використання домашніх хімічних експериментів у закладах вищої освіти при вивченні хімічних дисциплін і порівняно їх із досвідом використання подібних експериментів у закладах загальної середньої освіти. Наведені результати аналізу змісту лабораторних занять із колоїдної хімії та запропоновано використання ужиткових речовин широкої доступності в якості реагентів. Розглянуті основні тренди модернізації вищої хімічної освіти закордоном, зокрема, в умовах дистанційного навчання. Вивчено досвід упровадження в професійну підготовку здобувачів вищої освіти різних спеціальностей вибіркових дисциплін інтенсивної практичної спрямованості, які об’єднують хімічну науку та кулінарне мистецтво. Наведені приклади використання ужиткових речовин для досягнення результатів навчання з конкретних тем курсу колоїдної хімії, описи домашніх хімічних експериментів із теми «Піни», запропоновані експерименти з яскравим зовнішнім ефектом, які стимулюють інтерес здобувачів до вивчення хімії та пізнання оточуючого світу засобами хімічної науки. Розглянуто можливість використання проєкту «Виготовлення морозива» в ході вивчення колоїдної хімії з метою формування вмінь виготовляти складні дисперсні системи та визначати їх характеристики. Наведені результати сформованості експериментальних умінь здобувачів вищої освіти за мотиваційним і діяльнісним критеріями в ході опанування колоїдної хімії засобами домашнього хімічного експерименту з ужитковими речовинами.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна підготовка, дистанційне навчання, методика викладання хімії, вивчення колоїдної хімії, експериментальні вміння, хімічний експеримент, домашній експеримент, ужиткові речовини, практико орієнтоване навчання.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QD Chemistry
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Chemistry
Depositing User: Олена Анічкіна
Date Deposited: 08 Sep 2022 18:00
Last Modified: 08 Sep 2022 18:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34443
ДСТУ 8302:2015: Сучасні тенденції та можливості дистанційного вивчення колоїдної хімії в закладі вищої освіти / О. В. Анічкіна та ін. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. № 87. pp. 5-9.

Actions (login required)

View Item
View Item