Легзіна І. П. (2009) Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 134–139.
26_47_.pdf
Завантажити (169kB) | Preview
Анотація
Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2009 12:23 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3477 |
ДСТУ 8302:2015: | Легзіна І. П. Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 134–139. |