Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення

Легзіна І. П. (2009) Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 134–139.

[thumbnail of 26_47_.pdf]
Preview
PDF
26_47_.pdf

Завантажити (169kB) | Preview

Анотація

Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2009 12:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3477

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу