Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення

Легзіна І. П. (2009) Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 134–139.

[thumbnail of 26_47_.pdf]
Preview
PDF
26_47_.pdf

Завантажити (169kB) | Preview

Анотація

Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 17 Лист 2009 12:23
Оновлення: 14 Серп 2015 20:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3477
ДСТУ 8302:2015: Легзіна І. П. Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 134–139.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу