Легзіна І. П. (2009) Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 134–139. ISSN 2076-6173.
26_47_.pdf
Завантажити (169kB) | Preview
Анотація
Розглядається питання об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення студентів мовних вищих навчальних закладів. Виявляються причини можливих ускладнень в організації оцінювання даних вмінь. Визначаються фактори, що збільшують об’єктивність контролю та оцінювання. Доводиться необхідність і доцільність урахування показника сформованості вмінь самоконтролю при оцінюванні знань студентів. Аналізуються формули оцінювання вмінь писемного мовлення та виокремлюються найбільш придатні з них для здійснення оцінювання в умовах навчання за комунікативним підходом.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика | 
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 17 Лист 2009 14:23 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:33 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3477 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Легзіна І. П. Проблеми об’єктивізації оцінювання вмінь англійського писемного мовлення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 134–139. | 


