Сікора Я. Б. (2005) Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 171–175.
Preview
33_47_.pdf
Завантажити (149kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Проаналізовані поняття "формування", "модель", "моделювання". Виділено структурні та функціональні складові моделі, умови та етапи формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2009 12:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3484 |
ДСТУ 8302:2015: | Сікора Я. Б. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 47. С. 171–175. |