Сікора Я. Б. (2009) Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 47. С. 171–175. ISSN 2076-6173.
Preview
33_47_.pdf
Завантажити (149kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Проаналізовані поняття "формування", "модель", "моделювання". Виділено структурні та функціональні складові моделі, умови та етапи формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 17 Лист 2009 14:43 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:34 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3484 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сікора Я. Б. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 47. С. 171–175. |


