Дмитрієва С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. Вісник Житомирського педагогічного інституту. № 2. pp. 14-17.
Preview
03.pdf
Download (102kB) | Preview
Abstract
У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Divisions: | Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education |
| Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
| Date Deposited: | 18 Oct 2008 10:39 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 17:14 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дмитрієва С. М. Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. Вісник Житомирського педагогічного інституту. 1998. № 2. pp. 14-17. |


