Zhytomyr State University Library

Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості

Дмитрієва С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. Вісник Житомирського педагогічного інституту. № 2. pp. 14-17.

[thumbnail of 03.pdf]
Preview
PDF
03.pdf

Download (102kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Social and Psychological Sciences > Department of Psychology, Speech Therapy and Inclusive Education
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 18 Oct 2008 10:39
Last Modified: 14 Aug 2015 17:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350
ДСТУ 8302:2015: Дмитрієва С. М. Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. Вісник Житомирського педагогічного інституту. 1998. № 2. pp. 14-17.

Actions (login required)

View Item
View Item