Дмитрієва С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2. С. 14–17.
Preview
03.pdf
Завантажити (102kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Т.П. Войтко |
Дата подачі: | 18 Жовт 2008 07:39 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350 |
ДСТУ 8302:2015: | Дмитрієва С. М. Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1998. № 2. С. 14–17. |