Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості

Дмитрієва С. М. (1998) Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2. С. 14–17.

Анотація

У статті аналізуються особливості розуміння викладачами і студентами різних аспектів їх педагогічної співтворчості у навчальному процесі: психологічного змісту спільної творчості, основних умов її організації, "бар’єрів", які перешкоджають її успішному здійсненню

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 18 Жовт 2008 07:39
Оновлення: 14 Серп 2015 14:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350
ДСТУ 8302:2015: Дмитрієва С. М. Особливості розуміння викладачами і студентами проблеми педагогічної співтворчості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1998. № 2. С. 14–17.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу