Вітвицька С. С. (2004) Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. pp. 69-71.
Preview
04vssspo.pdf
Download (111kB) | Preview
Abstract
Аналізуються концептуальні підходи до педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | О.В. Роговченко |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 16:34 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 17:10 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. pp. 69-71. |


