Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти

Вітвицька С. С. (2004) Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 69–71.

[thumbnail of 04vssspo.pdf]
Preview
PDF
04vssspo.pdf

Завантажити (111kB) | Preview

Анотація

Аналізуються концептуальні підходи до педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 14:34
Оновлення: 14 Серп 2015 14:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351
ДСТУ 8302:2015: Вітвицька С. С. Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 69–71.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу