Вітвицька С. С. (2004) Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 69–71.
Preview
04vssspo.pdf
Завантажити (111kB) | Preview
Анотація
Аналізуються концептуальні підходи до педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:34 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351 |
ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Теоретичні засади підготовки магістрів в умовах ступеневої педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 69–71. |