Сейко Н. А., Єршов Микола-Олег (2021) Зарубіжний досвід розвитку іт-освіти. Український педагогічний журнал (4). ISSN 2411-1317.
Єршов Сейко.pdf
Завантажити (411kB) | Preview
Анотація
У статті представлено аналіз досвіду ЄС, США, Китаю, Сінгапуру, Південної Кореї, Індії,
Малайзії у сфері забезпечення сталого цифрового розвитку освіти й суспільства. Показано, що
в освітній політиці економічно розвинених держав актуалізоване поняття «розумне зростання»,
ключовим аспектом якого є розвиток ІТ‑освіти, що передбачає: постійне оновлення змісту освітніх програм; функціонування тренінгових ІТ‑центрів; розвиток дистанційної форми навчання;
розгортання мережі віртуальних навчальних спільнот; залучення іноземних студентів до навчання на ІТ‑спеціальностях; забезпечення працевлаштування в ІТ‑галузі та на цифрових робочих
місцях інших ринків праці. Охарактеризовано особливості реалізації державної освітньої політики цих країн, що можуть становити інтерес для розвитку вітчизняної ІТ‑освіти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ІТ‑освіта, цифровізація освіти, цифрові навички, цифрова компетентність, інформаційно-комунікаційні технології. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) T Технологія > T Технологія (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | С. М. Коляденко |
Дата подачі: | 08 Груд 2022 10:16 |
Оновлення: | 08 Груд 2022 10:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35309 |