Копіца О. І. (2005) Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 167–170.
Preview
05koiitn.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів як складова їх професійної компетентності. Підкреслюється необхідність упровадження інтерактивних технологій у практику роботи вищої школи, застосовуючи інтерактивні методи навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Груд 2009 11:49 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3752 |
ДСТУ 8302:2015: | Копіца О. І. Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 167–170. |