Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі

Павлова С. І. (2023) Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство. № 52. ISSN 2524-0072.

[thumbnail of 2599-Текст статті-2509-1-10-20230809.pdf]
Preview
Текст
2599-Текст статті-2509-1-10-20230809.pdf

Завантажити (288kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > HF Торгівля
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 24 Серп 2023 11:35
Оновлення: 24 Серп 2023 11:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37802
ДСТУ 8302:2015: Павлова С. І. Огляд основних стратегій ціноутворення у готельному бізнесі. Економіка та суспільство. 2023. № 52.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу