Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування

Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2023) Формування дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти засобами педагогічного проектування. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (126). С. 141–151. ISSN 2414-9799.

[thumbnail of Dubasenyuk Voznyuk_stattikonf.pdf]
Preview
Текст
Dubasenyuk Voznyuk_stattikonf.pdf

Завантажити (802kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему наукової освіти, роль інтеграції науки та освіти на сучасному етапі. Проаналізовано процес формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів у напряму проєктування науково-педагогічного дослідження у закладах вищої освіти. Проведений педагогічний експеримент довів, що важливою характеристикою наукової та професійної діяльності є дослідницька компетентність як інтегральна особистісна якість, що виявляється у готовності і здатності самостійно засвоювати й отримувати нові знання на основі набутого досвіду та перетворювальної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дослідницька компетентність; педагогічне проєктування; проєктне навчання, структура готовності до наукової діяльності; кваліфікаційна робота; здобувачі вищої освіти
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 09 Жовт 2023 07:43
Оновлення: 09 Жовт 2023 07:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38065

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу