Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні

Марєєв Д. А., Лісова Ю. О., Артиш О. О. (2024) Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні. Вісник науки та освіти. № 22. С. 297–310. ISSN 2786-6165.

[thumbnail of Вісник-4_22-298-311.pdf]
Preview
Текст
Вісник-4_22-298-311.pdf

Завантажити (653kB) | Preview

Анотація

У сучасному світі особливої важливості набуває вдосконалення професійних компетентностей майбутніх філологів. Мета статті передбачає здійснення емпіричного аналізу особливостей застосування та ефективності креативних методів викладання іноземної мови в системі філологічної освіти України. Проведений аналіз дозволяє визначити принципову
важливість інтерактивних технологій та комунікативного підходу,методології навчальної гри та проєктної діяльності з урахуванням сучасних реалій, за яких все більшого значення
набуває дистанційне та інтегроване навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтерактивні технології, комунікативний підхід, гра як метод, проєктна діяльність, інтегроване навчання, критичне мислення, мовленнєва компетенція, мультикультурне середовище, дистанційне навчання
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PC Романські мови
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 05 Трав 2024 20:27
Оновлення: 05 Трав 2024 20:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39615
ДСТУ 8302:2015: Марєєв Д. А., Лісова Ю. О., Артиш О. О. Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні. Вісник науки та освіти. 2024. № 22. С. 297–310.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу