Марєєв Д. А., Лісова Ю. О., Артиш О. О. (2024) Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні. Вісник науки та освіти. № 22. С. 297–310. ISSN 2786-6165.
Вісник-4_22-298-311.pdf
Завантажити (653kB) | Preview
Анотація
У сучасному світі особливої важливості набуває вдосконалення професійних компетентностей майбутніх філологів. Мета статті передбачає здійснення емпіричного аналізу особливостей застосування та ефективності креативних методів викладання іноземної мови в системі філологічної освіти України. Проведений аналіз дозволяє визначити принципову
важливість інтерактивних технологій та комунікативного підходу,методології навчальної гри та проєктної діяльності з урахуванням сучасних реалій, за яких все більшого значення
набуває дистанційне та інтегроване навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерактивні технології, комунікативний підхід, гра як метод, проєктна діяльність, інтегроване навчання, критичне мислення, мовленнєва компетенція, мультикультурне середовище, дистанційне навчання |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PC Романські мови P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Олександрівна Лісова |
Дата подачі: | 05 Трав 2024 20:27 |
Оновлення: | 05 Трав 2024 20:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39615 |
ДСТУ 8302:2015: | Марєєв Д. А., Лісова Ю. О., Артиш О. О. Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні. Вісник науки та освіти. 2024. № 22. С. 297–310. |