Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2024) Інноваційні психопедагогічні аспекти освіти різновікових груп суб’єктів освіти в умовах ціложиттєвого навчання. Нові технології навчання. № 98. С. 23–32. ISSN 2710-3579.
Preview
Вознюк Дубасенюк НТН 98-1--10- С.23-32.pdf
Завантажити (886kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід, «піраміда навчання», психопедагогіка, нейропедагогіка, різновікові групи суб’єктів освіти, неперервна освіта, взаємонавчання, саморозвиток |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
| Дата подачі: | 15 Жовт 2024 00:11 |
| Оновлення: | 15 Жовт 2024 00:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41407 |
| ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Інноваційні психопедагогічні аспекти освіти різновікових груп суб’єктів освіти в умовах ціложиттєвого навчання. Нові технології навчання. 2024. № 98. С. 23–32. |


