Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інноваційні психопедагогічні аспекти освіти різновікових груп суб’єктів освіти в умовах ціложиттєвого навчання

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2024) Інноваційні психопедагогічні аспекти освіти різновікових груп суб’єктів освіти в умовах ціложиттєвого навчання. Нові технології навчання. № 98. С. 23–32. ISSN 2710-3579.

[thumbnail of Вознюк Дубасенюк НТН 98-1--10- С.23-32.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Дубасенюк НТН 98-1--10- С.23-32.pdf

Завантажити (886kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, «піраміда навчання», психопедагогіка, нейропедагогіка, різновікові групи суб’єктів освіти, неперервна освіта, взаємонавчання, саморозвиток
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 14 Жовт 2024 21:11
Оновлення: 14 Жовт 2024 21:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41407
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Інноваційні психопедагогічні аспекти освіти різновікових груп суб’єктів освіти в умовах ціложиттєвого навчання. Нові технології навчання. 2024. № 98. С. 23–32.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу