Zhylin M., Sprynska Z., Posatskyi O., Залібовська-Ільніцька З. В., Shevchuk R. (2025) Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development. Journal of Lifestyle and SDG’S Review. Т. 5, № 1. ISSN 2965-730X. DOI: 10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714.
Preview
1.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне) H Суспільні Науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | С. М. Коляденко |
Дата подачі: | 27 Лют 2025 08:34 |
Оновлення: | 27 Лют 2025 08:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42935 |
ДСТУ 8302:2015: | Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development / Zhylin M. та ін. Journal of Lifestyle and SDG’S Review. 2025. Т. 5, № 1. DOI: 10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714. |