Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development

Zhylin M., Sprynska Z., Posatskyi O., Залібовська-Ільніцька З. В., Shevchuk R. (2025) Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development. Journal of Lifestyle and SDG’S Review. Т. 5, № 1. ISSN 2965-730X. DOI: 10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (334kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне)
H Суспільні Науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 27 Лют 2025 08:34
Оновлення: 27 Лют 2025 08:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42935
ДСТУ 8302:2015: Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development / Zhylin M. та ін. Journal of Lifestyle and SDG’S Review. 2025. Т. 5, № 1. DOI: 10.47172/2965-730X.SDGsReview.v5.n01.pe04714.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу