Пастовенський О. В., Вознюк О. В. (2025) Multidimensionality of the processes of assessing students' learning outcomes in the New Ukrainian school. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 29–38. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.3.
Preview
1.pdf
Завантажити (428kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | K Закон > K Право (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 26 Трав 2025 20:21 |
Оновлення: | 26 Трав 2025 20:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43882 |
ДСТУ 8302:2015: | Пастовенський О. В., Вознюк О. В. Multidimensionality of the processes of assessing students' learning outcomes in the New Ukrainian school. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2025. № 120. С. 29–38. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.3. |