Пастовенський О. В., Вознюк О. В. (2025) Multidimensionality of the processes of assessing students’ learning outcomes in the New Ukrainian school. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 120. С. 29–38. ISSN 2663-6387. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.3.
Preview
1.pdf
Завантажити (428kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | K Закон > K Право (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти  | 
        
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті | 
| Користувач: | Олександр Васильович Вознюк | 
| Дата подачі: | 26 Трав 2025 23:21 | 
| Оновлення: | 26 Трав 2025 23:30 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43882 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Пастовенський О. В., Вознюк О. В. Multidimensionality of the processes of assessing students’ learning outcomes in the New Ukrainian school. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2025. № 120. С. 29–38. DOI: 10.35433/pedagogy.1(120).2025.3. | 


