Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стилістичні засоби у сучасній франкомовній соціальній рекламі

Миколаєнко В. О., Лісова Ю. О. (2025) Стилістичні засоби у сучасній франкомовній соціальній рекламі. Юний дослідник. Т. 1, № 3.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (248kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціальна реклама; стилістичні засоби; синтаксичні засоби
Класифікатор: P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та Література > PC Романські мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 19 Черв 2025 07:14
Оновлення: 19 Черв 2025 07:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44190
ДСТУ 8302:2015: Миколаєнко В. О., Лісова Ю. О. Стилістичні засоби у сучасній франкомовній соціальній рекламі. Юний дослідник. 2025. Т. 1, № 3.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу