Іванова С. В. (2010) Критерії та показники розвитку професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 152–156.
Preview
vip_52_35.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
У статті визначено базові критерії та показники рівня професійної компетентності вчителів біології. Обґрунтовано вплив закладів післядипломної освіти та розвиток професійної компетентності педагога. Виділено й проаналізовано об’єктивні та суб’єктивні критерії професіоналізму вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2010 10:45 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4463 |