Соколовська С. М. (2010) Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 179–184.
Preview
vip_52_41.pdf
Завантажити (161kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено порівняльний аналіз систем організації навчального процесу. Розглянуто можливості реалізації завдань професійного саморозвитку майбутніх учителів математики за умов кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано особливості використання форм організації навчання студентів в умовах кредитно-модульної системи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2010 12:33 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4469 |
ДСТУ 8302:2015: | Соколовська С. М. Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 52. С. 179–184. |