Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики

Соколовська С. М. (2010) Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 179–184.

[thumbnail of vip_52_41.pdf]
Preview
PDF
vip_52_41.pdf

Завантажити (161kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено порівняльний аналіз систем організації навчального процесу. Розглянуто можливості реалізації завдань професійного саморозвитку майбутніх учителів математики за умов кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано особливості використання форм організації навчання студентів в умовах кредитно-модульної системи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 23 Лист 2010 12:33
Оновлення: 14 Серп 2015 22:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4469
ДСТУ 8302:2015: Соколовська С. М. Можливості кредитно-модульної системи навчання щодо здійснення професійного саморозвитку майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 52. С. 179–184.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу